Асоциация на българските застрахователи се обединява с обща информационна кампания в подкрепа на застраховките „Живот”. На 13 октомври Асоциацията на българските застрахователи (АБЗ), под мотото „Готови сме на всичко за децата си днес, да направим нещо и за тяхното утре”, стартира първата рекламно-информационна кампания у нас в подкрепа на застраховките „Живот”, зад която застават животозастрахователни компании – членове на Асоциацията.
Целта на акцията е да опровергае част от трайно съществуващите сред българите митове по отношение на животозастраховането, сред които най-разпространените са: „Застраховките „Живот” са скъпи“, „Смятам, че на мен нищо лошо няма да ми се случи“, „Това са пари, хвърлени на вятъра“, както и – „Застрахователите не плащат“.
За сравнение, данните от Комисията за финансов надзор за изплатените обезщетения по застраховки „Живот” показват, че за периода 01.01.2003 г. – 31.07.2014 г. в България са изплатени 967 504 590 лева, а зад тази сума стоят десетки и стотици хиляди човешки истории, в които животозастрахователните компании са помогнали.
Застраховките „Живот“ носят и много различни ползи – например, дългосрочните застраховки дават възможност за спестяване, а към гарантираната застрахователна сума по такива полици може да се получи и сума, натрупана от допълнителна доходност, а всяка година могат да се ползват и данъчни облекчения.
Инициативата на АБЗ е продължение на първата кръгла маса за животозастраховането, която се проведе през 2013 г. в София с фокус върху предимствата и ползите от застраховките „Живот”. Тази кампания е насочена към социално активните и отговорни българи като ги провокира да се замислят за важните неща в живота и непреходните ценности, свързани с грижата за здравето, семейството, децата, бъдещето и отговорността, която всеки е готов да поеме, за да ги има.
Ако и вие сте се замислили, вижте повече информация на специално създадения сайт – mylifebg.com.
Източник: Асоциация на Българските Застрахователи